supercaliber
Sreća je naklonjena brzima
Sreća je naklonjena brzima
Iz godine u godinu staze za skijaško trčanje postaju sve kvrgavije. Veće značajke i bučniji kamenjari mogu otjerati vozače s bicikla, zato smo poboljšali Supercaliberov ovjes. Sada sa 110 mm prednjeg i 80 mm stražnjeg hoda, Supercaliber vam daje veću usklađenost u grubim stvarima, tako da se možete brže okupljati.
Trekov ekskluzivni IsoStrut amortizer nalazi se u srcu Supercalibera, pomičući ga na područje koje se nalazi na tankoj granici između hardtaila i punog ovjesa. IsoStrut je strukturalni ovjes koji uparuje prigušeno, podesivo putovanje s jedinstvenim osloncima sjedala bez zakretanja koji se pomiču sa stazom, održavajući vas glatkim i brzim.
Svjetlo ili upaljač
Uz dvije razine OCLV Carbon koje možete izabrati, možete odabrati koliko ćete se lagano kotrljati. Budite lakši sa Supercaliber SL ili čak lakši sa Supercaliber SLR koji štedi grame smanjenjem materijala, korištenjem karbonskog sloja višeg modula i preskakanjem vodilica za unutarnje usmjeravanje kabela.
Kao pero
Brojači grama, radujte se. Intenzivno lagano postavljanje Supercaliber SLR-a održava šokantno nisku težinu, težine od samo 9,3 kg za Carbon Red Smoke Supercalibre 9.9 XX AXS T-Type srednje veličine.
Dodatno gorivo u spremniku
Brza vožnja troši puno plina. Zato Supercaliber ima mjesta za dvije boce vode pune veličine, tako da možete ostati puni goriva sve do cilja.
Bez malog savijanja
Fleksibilni nosači mogu učiniti vožnju glatkom, ali mogu predstavljati izazove kada dođe vrijeme za kočenje. Kako bismo omogućili najveću moguću fleksibilnost – i uglađeniju vožnju – koristimo nosač kočnice koji lebdi oko stražnje osovine, dopuštajući stražnjem trokutu i ovjesu da slobodno djeluju dok istovremeno poboljšava učinkovitost kočenja.
1: Longer reach
Supercaliber Gen 2 gets longer in the cockpit for extra stability and control, so you can rip through rowdy descents.
2: Slacker head tube
Laganiji kut cijevi za glavu od 67,5° pruža prednji kraj za lako upravljanje na strmim nizbrdicama i tehničkim terenima.
3: Više putovanja
Supercaliber Gen 2 dobiva brži put sa 110 mm sprijeda i 80 mm straga za vuču guzicu na spustovima.
Ponekad je manje više. S kraćim hodom ovjesa i strmijom geometrijom, Supercaliber Gen 1 je za čistunce koji ne žele – ili ne trebaju – više. • 60/100 mm stražnji/prednji hod • Kut glave cijevi od 69° • 455 mm dohvat (velika veličina) • Jedna razina OCLV Carbon okvira
Utrke se mogu dobiti ili izgubiti u grubim stvarima. Supercaliber Gen 2 donosi više mogućnosti za tehničke terene dok stvari održava munjevitom brzinom.
• 80/110 mm stražnji/prednji hod
• Kut cijevi za glavu od 67,5°
• 465 mm dohvat (velika veličina)
• Dvije razine OCLV Carbon, SL ili SLR